loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 267 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

بيوگرافي

در 23 شهريورماه سال 1362 در رامسر به دنيا آمدم. يك خواهر و يك برادر دارم، مدرك تحصيليام ديپلم است و مجرد هستم. فعلا قصد ازدواج ندارم. چرا كه ميگويند زود است. دوست دارم ابتدا به سر و سامان برسم بعد ازدواج كنم.

آغاز فوتبال

فوتبال را از تيم جوانان شموشك نوشهر شروع كردم. سپس به تيم بزرگسالان شموشك رفتم. از آنجا براي خدمت مقدس سربازي راهي ابومسلم شدم و دو فصل در اين باشگاه توپ زدم و سه سال هم است كه در ذوبآهن اصفهان مشغول بازي هستم .

خانواده
بدون هيچ ترديدي خانواده‌ها نقش موثري در پيشرفت افراد دارند. اگر خانوادهاي چتر حمايت خود را از روي سر فرزندانش بردارد فكر مي‌كنم او به جايي نرسد. خوشبختانه من جزو كساني هستم كه همواره پشتيباني خانواده را همراه داشتهام. پدر و مادرم نه تنها مخالفتي با فوتباليست شدن من نداشتند بلكه در اين راه، مرا حمايت هم ميكردند.

زندگي مجردي

الان در اصفهان با برادرم زندگي مي‌كنم. زندگي مجردي كمي سخت است، اما ناچاريم كه با آن بسازيم. آشپزي زياد بلد نيستم و بيشتر برادرم وظيفه پخت و پز را برعهده دارد. البته خيلي از اوقات هم مادرم پيش ما ميآيد و از بابت غذا مشكلي پيدا نمي‌كنيم. در غير اين صورت مشتري ثابت رستورانها هستيم.

ذوبآهن

ذوبآهن يكي از بهترين تيمهاي ايران است كه از امكانات و مديريت قدرتمندي سود ميبرد. شايد يكي از دلايلي كه باعث شده سه سال در اين تيم حضور داشته باشم همين امر بوده است. خودم نه پرسپوليسيام، نه استقلالي و اين دو تيم فرقي برايم ندارند، اما خواهرم پرسپوليسي است و برادرم استقلالي. پدر و مادرم هم طرفدار تيمي هستند كه من در آن بازي مي‌كنم.

تيم ملي

تيم ملي در مقابل عربستان بدشانسي آورد. ما ميتوانستيم برنده اين ديدار باشيم. در هر صورت بازي با عربستان تمام شده و حالا بايد همه فكر و ذكرمان به سه بازي آينده باشد، فكر مي‌كنم توانايي موفقيت در سه بازي باقيمانده را داريم. آن وقت ميتوانيم به صعود به جام جهاني اميدوار باشيم.

پنالتي نميگيرم

يك مدتي ميگفتند خصوصيت برجسته فوتبال من پنالتي گرفتن است. ميگفتند خلعتبري خوب تمارض مي‌كند و پنالتي ميگيرد به همين دليل داوران در چند بازي از پنالتيهاي صددرصد كه روي من صورت گرفت، به سادگي ميگذشتند.

خصيصه اخلاقي

خيليها ميگويند زود عصباني ميشوم روي همين اصل اين زود عصبي شدن را بدترين خصيصه اخلاقي خودم ميدانم. اينكه در زمين همبازيانم را تشويق مي‌كنم هم بهترين خصوصيت اخلاقي من است.

اوقات فراغت

خيلي اهل مطالعه نيستم. يعني وقت مطالعه ندارم، درست مثل سينما رفتن، آخرين بار فيلم «اخراجيهاي 1» را در سينما ديدم. حالا كه ليگ تعطيل شده اگر فرصت پيدا كنم «اخراجيهاي 2» را هم دوست دارم ببينم.

بازيگري

تا حالا به حضور در سينما فكر نكردم، فكر نمي‌كنم جثه و تيپم به سينما بخورد، اگر دنبال يك بازيگر خوب ميگرديد فرشيد طالبي (كاپيتان ذوبآهن) را به شما معرفي مي‌كنم. او خوب از پس نقشها بر ميآيد

زندگي

الان در اصفهان زندگي مي‌كنم اما هيچ شهري را بيشتر از رامسر دوست ندارم. رامسر بهترين جا براي زندگي كردن است. رامسر سرسبز عشق من است.

عاشق رامسر

من به جز رامسر، عاشق فوتبالم و الان فوتبال حرفه من شده است روي همين حساب، اگر دوباره به دنيا بيايم باز هم فوتباليست خواهم شد

درآمد

خدا را شكر درآمد فوتباليستها بد نيست. من هم از درآمدي كه دارم راضيام. اما اين دليل نمي‌شود كه آدم ولخرجي باشم. خسيس هم نيستم، آخرين قبض موبايلم 9 هزار تومان آمده است!!

شهرت

هم مشهور بودن خوب است هم محبوب بودن. اما من به محبوبيت فكر مي‌كنم. آدمهاي محبوب ماندگار ميشوند. همين كه در كوچه و بازار مردم با من به نيكي رفتار مي‌كنند براي من كافي است.

سال 88

فوتبال هم روي خوب دارد هم روي بد. درست است كه در سال 88 تا اينجا فعلا شرايط فوتبال ملي ما خوب نبوده اما مطمئن باشيد روي خوب فوتبال هم سراغ ما ميآيد.

آخرين بازي

اصلا نفهميدم كه در آخرين بازي در اهواز چه اتفاقي براي ذوبآهن، افتاد، حالا كه چند روز از آن بازي ميگذرد، به خود دائما ميگويم، چه بر سرمان آمد. اما خب اولين فصلي بود كه قهرمان ليگ برتر با تفاضل گل مشخص شد و ما همامتياز استقلال بوديم...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 584
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,184
  • بازدید ماه : 1,184
  • بازدید سال : 47,389
  • بازدید کلی : 720,457
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com