loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 283 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 


متولد: ۲۴/ ۱۱/۱۹۸۵ شهر لیورپول


اولین قرارداد:۳۱ آگوست ۲۰۰۴ از اورتون


ارزش:۳۰ میلیون پوند انگلستان


اولین بازی:۲۸ / سپتامبر / ۲۰۰۴ با فنر باغچه


ملیت:انگلیسی



وین رونی زمانیکه قرار داد خود را با منچستر یونایتد به ارزش 30 میلیون پوند امضا کرد گران قیمت ترین بازیکن جوان جهان شد.

بازیکن سابق اورتونی رویای پیوستن به الدترافورد را زمانی آگوست 2004 فرصت باقی بودپایان داد که فقط ساعتی به پایان زمان نقل و انتقالات در روز سه شنبه 31 .

اولین بازی وین در اولین بازی فصل 2002-2003 مقابل تاتنهام در گودیسون پارک بود. او نه بازی بعد اولین گل خود را در لیگ برتر به ثمر رساند – گل فوق العاده ی دقیقه آخر که پیروزی دراماتیک 2-1 برابر آرسنال را سبب شد -

به زودی استعداد وین رونی در سطحبین المللی آشکار شد و او در فوریه 2003 جوانترین بازیکن انگلستان شد، زمانیکه به عنوان بازیکن ذخیره در بازی مقابل استرالیا در آپتون پارک به میدان آمد. او همچنین جوانترین بازیکنی شد که برای کشورش در بازی با مقدونیه در 17 سالگی و در سپتامبر 2003 گل زد.

شهرت او وقتی به عنوان یک بازیکن جوان در جهان بیشتر شد که آن بازیهای خیره کننده را برای انگلستان در جام ملتهای اروپا 2004 در پرتغال به نمایش گذاشت.



به دنبال این قرار داد نقل و انقال با اورتون، یونایتدها بالاخره بازیکنی را داشتند که از وجود او رئیس قرمزهای منچستر احساس خوشحالی کند.

فرگوسن: "من خیلی خوشحالم. من فکر میکنم که ما بهترین بازیکن جوان این کشور در 30 سال گذشته را در اختیار داریم. همه از این قرارداد احساس خوشحالی میکنند"

او قبل از پیوستن (رود ون نیستل‌روی) به رئال مادرید مهاجم دوم تیم خود بود با این وجود در سال‌های 2005 و 2006 بارها در جناحین بازی کرد و در این کار خیلی خوب ظاهر شد. او در تیم منچستر‌یونایتد شماره هشت و در تیم ملی انگلیس شماره نه را دارد. رونی در شهر کوچک (کاراکس تنت) در نزدیکی (لیورپول) پرورش یافت و به همراه دو برادر خود به مدرسه معمولی شهر می‌‌رفت. او همیشه عاشق (اورتون) بود و این عشق را با پوشیدن تی‌شرتی که روی آن نوشته شده بود (یک بار آبی، همیشه آبی) به همه نشان می‌‌داد. پنجره قدیمی اتاق رونی همیشه از عکس‌های اعضای تیم اورتون پوشیده بود. 4 گلی که او در چهار مسابقه مقابل سوییس و کرواسی به ثمر رساند- که اون گل زیبا رو از فاصله 25 یاردی ( 22.5 متری) مقابل کرواسی شامل میشود- کافی بود تا سر الکس فرگوسن را برای امضای قرارداد با این گل زن فوق العاده که از زمانیکه او 14 ساله بوده به دنبالش بوده است متقاعد کند.

او گران‌ترین فوتبالیست زیر بیست سال تاریخ نیز بود. زیرا در هجده سالگی با قیمت 31 میلیون پوند با تیم منچستر یونایتد قرارداد بست.

رونی یکی از سه پسر (وین بزرگ) و (جنیت رونی) است. برادران او (گراهام و جان) نام دارند. وین مدرک تحصیلی بالایی ندارد. او همیشه زیر نگاه تیزبین دوربین‌های نشریات مختلف است و عادت وسواس‌‌گونه نامزدش (کالین مک‌لاگلین) برای خرید کردن، اغلب مورد انتقاد و استهزا قرار می‌‌گیرد. آن دو در حال حاضر در یک عمارت 4/25 میلیون پوندی در دهکده (پرست‌بری) واقع در (چشایر) انگلیس زندگی می‌‌کنند. وقتی رونی به منچستریونایتد منتقل شد اعضای تیم به او توصیه کردند خانه‌ای در (چشایر) برای خود انتخاب کند. یک روز رونی در یکی از خیابان‌‌های (پرست‌بری) قدم می‌‌زد که چشمش به مهمانخانه‌ای به نام (دریاسالار رونی) افتاد. هر چند که این یک اشتباه بصری بود و آن مهمانخانه (دریاسالار رادنی) نام داشت ولی آن دهکده به دل او نشست و آن‌جا را برای زندگی انتخاب کرد. وین‌رونی خانه‌ای نیز در (ماربلا)ی فلوریدا دارد.
وین‌رونی قراردادهای پرمنفعت و چشمگیری نیز با شرکت‌های (نایک)، (نوکیا)، (فورد)، (ادسا) و (کوکاکولا) بسته است. قیمت او برای تبلیغ کالاها 46 میلیون یورو ارزیابی شده است و همین قیمت او را بعد از (رونالدینیو) و (دیوید بکهام) در مقام سوم گران‌ترین‌های تبلیغاتی فوتبال قرار می‌‌دهد. تصویر او تاکنون بر روی پانصد میلیون قوطی کوکاکولا چاپ شده است.
خواننده‌های محبوب رونی (امینم) و (فیفتی سنت) هستند. فیلم مورد علاقه او )Grease( با بازی نامزدش کالین و سریال تلویزیونی محبوبش (تنها احمق‌ها و اسب‌ها) می‌‌باشد. او از خوانندگان پر و پا قرص سری کتاب‌های (هری‌پاتر) نیز به شمار می‌‌رود. رونی به ورزش بوکس علاقه‌مند است و عاشق بازی (مایک ‌تایسون) می‌‌باشد. او اوقات فراغت خود را با بازی‌های ویدیویی پر می‌‌کند. در این مواقع ترجیح می‌‌دهد با هم تیمی‌هایش (وس‌ براون)، (جان‌ اوشی) و (ریو فردیناند) بازی کند.

رونی و اتهامات پی در پی
وین رونی بارها مورد اتهام مطبوعات قرار گرفته است که علت اصلی پیدایش این اتهامات، رفتار خشونت‌بار او است. در ماه آوریل 2006 روزنامه‌ها اعلام کردند که او در قمار، هفتصد هزار پوند باخته است. چند روز بعد نیز مبلغ صدهزار پوند (که همه را به موسسات خیریه بخشید) به عنوان غرامت از روزنامه‌های)the sun(و)the world of News( دریافت کرد. این روزنامه‌ها ادعا کرده بودند که رونی در یک کلوپ شبانه به نامزدش توهین کرده است. در سپتامبر 2006 رونی بار دیگر مرکز توجه همگان قرار گرفت. این‌بار او متهم شده بود که با مشت به چشم (مایکل گری) مدافع تیم (بلک برن) کوبیده است. البته این‌بار این گری بود که دعوا را شروع کرد و با اهانت به مهمانان میز رونی در یک رستوران خشم او را برانگیخت.

کالین مک‌لاگلین نامزد رونی متولد سوم آوریل 1986 در لیورپول می‌‌باشد. حضور همیشگی نام رونی در تیترهای خبری باعث شده است که کالین به شهرت دست یابد. تصویر او هم به‌طور منظم در مطبوعات انگلیسی دیده می‌‌شود. کالین اغلب تعطیلات خود را با رفتن به مناطق آفتاب‌گیر سپری می‌‌کند. پدر کالین یک بنا به نام (تونی) بود که در یک باشگاه بوکس هم کار می‌‌کرد.
مادرش (کولت) نیز پرستار بچه بود. کالین سه خواهر و برادر دارد. او در دوازده سالگی با رونی آشنا شد. در آن زمان آنها در شهرکی در حومه لیورپول زندگی می‌‌کردند. مادر رونی در مدرسه کاتولیکی که کالین در آن تحصیل می‌‌کرد، خدمتکار نیمه‌وقت بود.
می‌‌گویند رونی در همان نخستین ملاقات، کالین را با خود به سینما برد. کالین همیشه رویای هنرپیشه شدن را در سر می‌‌پروراند و در دوارن دبیرستان در فیلمی به نام Grease که محبوب رونی است، بازی کرد. وقتی هفده ساله بود، رونی با تقدیم یک حلقه نامزدی 46/500 پوندی از او خواستگاری کرد. مدتی بعد این زوج رویایی که به (ویلین) معروف شده بودند به خانه 1/3 میلیون پوندی خود در نزدیکی (فورمبی) نقل مکان کردند و مدتی بعد به چشایر رفتند.
کالین مک لاگلین هم‌اکنون یک ستون اختصاصی در مجله closer دارد و به خاطر همین حضور مختصر او در آن مجله، فروش آن چندین برابر شده است. او به کار تبلیغات و طراحی لباس نیز علاقه خاصی دارد. کالین مک لاگلین چندی پیش به عنوان (خوش‌پوش‌ترین زن) انتخاب شد. قرار است زندگینامه کالین با نام (به دنیای من خوش آمدید) سال آینده منتشر شود. او با فعالیت‌های مختلف خود در زمینه‌های هنر، تبلیغات و گاه نویسندگی و البته نام پرآوازه نامزدش و محبوبیت او در میان مردم انگلیس، ثروت زیادی را برای خود فراهم کرده و توانسته است خود را از آن قشر کارگر و ضعیف اجتماعی که در کودکی در میانشان می‌‌زیسته است و شاید آرزو داشت از مشکلات آن رهایی یابد، بالا بکشد.
کالین در حال حاضر ثروتی برابر با سه میلیون و پانصد هزار پوند دارد و در حقیقت به رویاهای دست‌نیافتنی دوران کودکی خود دست یافته است. رونی و کالین هم‌اکنون در خانه مجلل خود در چشایر زندگی می‌‌کنند. آنها پس از تخریب یک خانه بزرگ متعلق به دهه سی، این بنای تازه را به جای آن ساختند ولی ظاهرا هنوز قانع نشده‌‌اند زیرا قصد دارند خانه خود را بزرگ‌تر کنند. همسایه‌ها به شوخی می‌‌گویند این قسمت اضافی برای لباس‌های جدید کالین است. خانه مهاجم منچستریونایتد شش اتاق خواب، یک استخر سرپوشیده، سینما، اتاق‌ بازی و زمین ژیمناستیک و تنیس دارد و یک سال پیش ساخته شده است. حال مهندسین طراح ساختمان به او گفته‌اند قادرند یک بخش دو طبقه بر روی گاراژ اضافه کرده و بدین ترتیب فضای خانه را بزرگ‌تر کنند تا او بتواند به راحتی با همسر آینده خود در آن زندگی کند.
یکی از همسایه‌ها می‌‌گوید(مردم می‌‌گویند رونی می‌‌خواهد با این کار جای بیشتری برای لباس‌های کالین تهیه کند. ما همیشه کالین را در حال لباس خریدن می‌‌بینیم او همیشه چند کیسه در دست دارد. عجیب است آنها چه‌طور این همه اتاق را پر کرده‌اند و به این زودی به جای بیشتری احتیاج پیدا کرده‌اند. آنها فقط دو نفر هستند.)


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 871
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 47,076
  • بازدید کلی : 720,144
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com