loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 178 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

فال روز متولدین فروردین:
امروز بسیار مایلید كه شتاب زده عمل كنید احتمالاً به این علت كه سعی می كنید كارهای زیادی را یك جا و با هم انجام دهید. سراسر شور و هیجان هستید ولی به خاطر شتاب زیاد، زمان بیشتری را هدر می دهید. نفسی عمیق بكشید و به خود بگوئید كه در هر زمان یك كار را به عهده بگیرید و با كاری كه مهم تر است شروع كنید. در غیر این صورت به خودتان آمده و می بینید تنها دور خودتان می چرخید.
حافظ:
ساقيا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بايدش
کيست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکين چرا چندين تجمل بايدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی

فال روز متولدین اردیبهشت:
سعی کنید اشتباهات گذشته تکرار نشود. اگر قصد سفر دارید بهتر است آن را به بعد از انجام کارهایتان موکول کنید. مسافری عزیز به شما میرسد .اگر محتاط نباشید ممکن است پایتان به یک درگیری باز شود. لازم است در موقع مناسب خودتان را کنار بکشید. در امضائ قراردادها خیلی احتیاط کنید
حافظ:
کو جلوه‌ای ز ابروی او تا چو ماه نو گوی سپهر در خم چوگان زر کشيم
حافظ نه حد ماست چنين لاف‌ها زدن پای از گليم خويش چرا بيشتر کشيم
تعبیر:به آنچه که داری قناعت کن و مغرور نباش. به اندازه ی توانایی های خود زندگی کن تا زندگی خود را پریشان نکنی. با خانواده ی خود مهربان باش و از لحظات زندگی بهره ببر. آنان را با آرزوهای بی پایه و اساس خود در رنج و زحمت نینداز.


فال روز متولدین خرداد:
متولدین این ماه دارای خصوصیات ویژه ای هستند، اگر آدمهای اطرافشان آنها را بدرستی و عمیقا" بشناسند، زندگی و دوستی با آنها آسان و ثمربخش و پرفایده است. البته توجه میشود این گونه افراد تا حد ممکن، نسبت به بعضی رفتار و کردار اطرافیان حساس و نکته بین نباشند.
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافيتت در سرای خويشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خويشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن.


فال روز متولدین تیر:
یکی دو نفر به تازگی با بدگوئی و غیبت و دوبهم زدن میکوشند تا صمیمیتها را بهم بزنند. گاه در اصل نیت به پلیدی ندارند ولی بنا به عادات و مرض و بیماری اخلاقی که دارند این پیوندها را بهم میریزند.
حافظ:
عدل سلطان گر نپرسد حال مظلومان عشق گوشه گيران را ز آسايش طمع بايد بريد
تير عاشق کش ندانم بر دل حافظ که زد اين قدر دانم که از شعر ترش خون می‌چکيد
تعبیر:غرور و آبروی خود را به خاطر منافع کوچک و بی ارزش از دست نده. به آنچه داری قناعت کن و بلندپرواز نباش. در راه دوستی صادق و محکم باش.


فال روز متولدین مرداد:

نگاهی به کارنامه زندگی متولدین این ماه نشان میدهد که در جمع شان نامهای معروف و بزرگ زیاد دیده میشود، این عده در مسائل سیاسی و هنری و ورزشی نیز اغلب چهره های نامداری هستند. دوستان خوبی دارید در نگه داشتن آنها سعی بیشتری بکنید ! روز خوشایندی توام با شادی در پیشرو دارید
حافظ:
نی من تنها کشم تطاول زلفت کيست که او داغ آن سياه ندارد
حافظ اگر سجده تو کرد مکن عيب کافر عشق ای صنم گناه ندارد
تعبیر:زندگی خوب و سعادتمندی در پیش داری. مغرور و متکبر نباش و با دوستان و اطرافیان با مهربانی رفتار کن. در زمان بی نیازی و توانایی، نیازمندان و کسانی را که به کمک تو امید دارند فراموش نکن



فال روز متولدین شهریور:

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی كه آنها با شما مخالفت می كنند، شما عصبانی می شوید. متأسفانه وقتی كه عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می كنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید كه این كار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ كس خودش را عوض نكند، هیچ مشكلی حل نخواهد شد.
حافظ:
يا وفا يا خبر وصل تو يا مرگ رقيب بود آيا که فلک زين دو سه کاری بکند
حافظا گر نروی از در او هم روزی گذری بر سرت از گوشه کناری بکند
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید فقط کمی همت و اراده می خواهد. صبر و استقامت را از یاد نبر. در انتظار دیدار دوستی به سر می بری. به زودی او را خواهی دید.

دریافت کد : فال روزانه


فال روز متولدین مهر:

اگر شما هر نوع مشكلی چه كاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می شود. شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشكلی كه دارید را مطرح كنید. پس حالا كه شانس بهتان رو كرده فرصت را از دست ندهید.

حافظ:
يا که هاتف ميخانه دوش با من گفت که در مقام رضا باش و از قضا مگريز
ميان عاشق و معشوق هيچ حال نيست تو خود حجاب خودی حافظ از ميان برخيز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.



فال روز متولدین آبان:
شاید با افرادی روبرو شوید که تنها می خواهند کارهای خودشان را انجام دهند و به دیگران توجهی ندارند.هر قدر یک نفر مستقل تر باشد بیشتر احساس ناراحتی می کنید.سعی کنید خودتان را به کارها سرگرم کنید تا نگرانی ها را فراموش کنید
حافظ:
ميان مهربانان کی توان گفت که يار ما چنين گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تير چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.



فال روز متولدین آذر:
شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حدقال كاری را كه می توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.
حافظ:
زين قصه هفت گنبد افلاک پرصداست کوته نظر ببين که سخن مختصر گرفت
حافظ تو اين سخن ز که آموختی که بخت تعويذ کرد شعر تو را و به زر گرفت
تعبیر:به زودی شاهد مقصود را در بر خواهی گرفت و به مراد خود خواهی رسید. در امر ازدواج بسیار موفق خواهی شد. یار و همسر مناسب و دلخواهی خواهی گرفت. کاری را که در پیش گرفته ای رها نکن و به سرانجام برسان


فال روز متولدین دی:

هم اكنون شما نمی توانید به راحتی روی دیگران حساب كنید، چرا كه به نظر می رسد همه آنها دمدمی مزاج شده اند و نمی شود بهشان اطمینان كرد. از طرف دیگر شما احساس می كنید كه می توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشكلاتی هم دارید، اینكه نمی خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشكلا ت خود را حل كنید خیلی راحت تر است تا اینكه صبر كنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.
حافظ:
حديث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو که کس نگشود و نگشايد به حکمت اين معما را
غزل گفتی و در سفتی بيا و خوش بخوان حافظ که بر نظم تو افشاند فلک عقد ثريا را
تعبیر:در زندگی با خیال راحت و آسوده زندگی کن و به آنچه داری راضی و خشنود باش و حریص نباش زیرا حرص و آز سرانجام رسوایی و بدنامی به بار می آورد. با پیران و بزرگان مشورت کن و از تجربه های آنان استفاده کن


فال روز متولدین بهمن:

نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر كنید و در نظر دیگران را در مورد ایده هایتان ببینید و با این كار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت يا وصل دوست يا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عيسی دمی کجاست که احيای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.


فال روز متولدین اسفند:
آنچه را که غیر ممکن میدانستید انجام دادید. حالا موقع بهره برداری از آن فرارسیده بنا براین لازمست موضوع را جدی بگیرید سختی ها در زندگی وجود دارد در پس هر سختی، آسانی خواهد بود. به هر حال فصلی گذشت اکنون می توان دوران تازه ای را آغاز کرد. روزهای بهتری در راه خواهد بود.
حافظ:
بعد از اين دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردين داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدين داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,020
  • بازدید ماه : 1,020
  • بازدید سال : 47,225
  • بازدید کلی : 720,293
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com