loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 127 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

 

http://www.coffeefun.ir/wp-content/uploads/2013/01/985656.jpg

 

فال روزانه متولدین فروردین

 

امروز یک از این دو اتفاق برایتان می افتد. شاید عاشق رئیستان یا یکی از مسئولین محل کارتان شوید. یا ممکن است از شما بخواهند که چیزی را بهبود بخشید یا آن را بهتر کنید یا آسانتر اجرایش کنید.

پیش بینی روابط شما: شما دوست دارید همه چیز در رابطه شما تغییر کند. ولی طرف خاص شما نمی خواهد، زیرا فکر می کند کل تعادل رابطه شما بهم می خورد. اگر می خواهید حسن نیت بین شما ادامه داشته باشد، باید در مورد افکارتان صادق باشید.

پیش بینی شغل شما: شما ایده هایی عالی دارید. تنها چیزی که لازم دارید نظم و زمینه نشان دادن رویاهایتان است. از این انرژی برای برداشتن گام های مهم برای تحقق این رویاها استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای هیجان سفر کنید. نیاز شدیدی به شکستن روال عادی روزانه احساس می کنید. زیرا تقدیر شما از زیبایی امروز بالا می رود و از تماشای نگارخانه، موزه، پارک و مکان های زیبا لذت می برید. شاید به تعطیلات بروید.

پیش بینی روابط شما: امروز ملاقات خاصی برایتان اتفاق می افتد. اگر مخفیانه امید داشتید که آن فرد خاص را بیابید، شاید فرد بهتری را بیابید. شاید او هم غافلگیر شود. تجربه های جدیدی با هم خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: روابط دوستانه با دیگران برای شما شانس و موفقیت می آورند. با افراد جدیدی دوست شوید و مغزتان را به روی ایده های جدید باز کنید. امروز چیزی برایتان پیش می آید که برایتان سودآور است.

 

فال روزانه متولدین خرداد

 

امروز روز داغ و سنگینی برای شماست. شک نکنید. روابط صمیمانه همه چیز نیست. امروز می تواند پول بیشتری را به خود جذب کنید. یا شاید غیرمستقیم از شریک خود سود ببرید. امروز روز خوبی برای درخواست وام یا حمایت از دیگران است.

پیش بینی روابط شما: امروز مخاطب خاصتان برای شما سورپریزی دارد که زندگی شما را تغییر می دهد. شاید لحظاتی طول بکشد تا ببینید که چه واکنشی باید نشان دهید. بسیار خوشحال خواهید شد.

پیش بینی شغل شما: ایده های مبتکرانه شما امروز شکل جدیدی به خود می گیرند. توجه بیشتری به افکار نابغه ای که به ذهنتان می رسد مبذول کنید. شما فرصت آغاز کار بزرگی را دارید. بگذارید جنبه منحصر بفرد و مبدعانه شما بدرخشد.

 

فال روزانه متولدین تیر

روابط عشقی و رمانتیک با دیگران امروز شکوفا می شوند. بیان عواطف به دیگران به نحوه ای شفاف و مستقیم برایتان آسان می شود. امروز روز خوبی برای تعمیر حصارهای شکسته با دیگران هم هست.

پیش بینی روابط شما: وقتی سر کار بودید، پیشرفت های جالبی اتفاق افتاده است. ملاقات با کسی که با کشوری خارجی ارتباط دارد، از این به بعد در زندگی شما تأثیر خواهد داشت. زیرا شما دو نفر نقاط مشترک زیادی دارید.

پیش بینی شغل شما: اگر در محل کار سوءتفاهمی پیش آمده، شما باید همه چیز را راست و ریست کنید و هر چه زودتر بهتر. شاید از موضعی که فکر می کردید امنیت دارد، دور افتاده اید. بیشترین تلاشتان را بکنید تا به آنچه می خواهید برسید.


 
فال روزانه متولدین مرداد

امروز می توانید کاری کنید که جوانی خود را بهبود ببخشید. به احتمال زیاد، این کار شامل توقف انجام کاری یا تمیز کردن چیزی یا حتی روزه گرفتن می شود. می خواهید عادات بد را کنار بگذارید و هر چیزی که برایتان ضرر دارد را ترک کنید تا سالم تر و شادتر باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز کسی به شما هدیه خاصی داد، شاید ندانید که باید چه واکنشی نشان دهید. شاید در لحظه اول آن را قبول نکنید زیرا نمی دانید انگیزه او از دادن این هدیه گران چیست. نیازی نیست انقدر شکاک باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار زیاد عجله نکنید. تمایل شما به جلو افتادن شما را وادار به کارهای می کند که انجام زودهنگام آنها صحیح نیست. احتیاط کنید. قبل از انجام کارها به آن فکر کنید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روزی عالی برای تفریح، سرگرمی، و بیرون رفتن با دیگران، رویدادهای ورزشی، خوش گذرانی با کودکان و حتی تعطیلات و داشتن لحظه های صمیمانه با فرد موردعلاقه شماست. نیازی نیست وانمود کنید به آن چیزی که نیستید.

پیش بینی روابط شما: شما معمولاً سورپریزها را دوست ندارید. اگر عشق شما کمی عجیب رفتار می کند، باید دلیل آن را بفهمید.

پیش بینی شغل شما: فرصتی برای بدست آوردن پول بیشتر در مسیر شما قرار می گیرد. به این اطلاعات کوچک توجه کنید. این فرصتی بخشی از روال عادی شما نیست، ولی قطعاً پتانسیل سودآوری را دارد.

فال روزانه متولدین مهر

 

امروز محرکی قوی برای بهبود محل زندگی خود دارید. البته شما بسیار تحت تأثیر محیط اطراف هستید. امروز به ویژه می خواهید از چیزهای بد اطرافتان خلاص شوید. می خواهید همه چیز جذاب و شیک شوند.

پیش بینی روابط شما: شما زمان هایی را دوست دارید که روابط شما در تعادل و هارمونی کامل است و از هرگونه دردسری اجتناب می کنید. موقعیت کنونی را نمی توانید نادیده بگیرید، زیرا تأثیر زیادی بر شما گذاشته است. باید درباره آن باهم حرف بزنید.

پیش بینی شغل شما: امروز سعی کنید منظم باشید. شاید وقتی یک همکار غیرمسئولانه رفتار می کند کنترل خود را از دست بدهید. عصبانیت و پرخاشگری به محل کار تراوش می کند. پس آرام و متمرکز باشید.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز بسیار متقاعدکننده هستید. نه تنها می توانید دیگران را به انجام کاری متقاعد کنید، بلکه در مورد آن با خودتان هم حرف می زنید. به علاوه، شاید کشف کنید که چقدر عشق و زیبایی در اطرافتان وجود دارد.

پیش بینی روابط شما: شما امروز یک یا دو انتخاب دارید. اگر کسی از نزدیکان به اعتماد شما خیانت کرده است، یا می توانید سکوت سردی اختیار کنید که به معنای آن است که مرگ رابطه نزدیک است، یا اینکه حقیقت موضوع را دریابید و تصمیم خود را بگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز فرصت ها فراتر از دسترس شما هستند، ولی موضوع این نیست. شما خیلی نزدیکتر از آنچه فکر می کنید هستید. فقط باید تعدیل های کوچکی در مسیر کنونی خود انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز دوست دارید پول دربیاورید. در واقع دوست دارید کار بزرگی انجام دهید. نسبت به پروژه خاصی که امیدوارید درآمد شما را افزایش دهد، احساس اشتیاق زیادی دارید. بعضی از شما اشتیاق زیادی به خرید کردن هم دارید.

پیش بینی روابط شما: گویی امروز لقمه بزرگتر از دهانتان برداشته اید. اگر وارد رابطه جدیدی شده اید، شاید از سرعت انجام آن پشیمان هستید. یک یا دو چیز سریع روشن می شوند که حتماً باید در مورد آنها حرف بزنید. هر چه زودتر این کار را بکنید، کمتر لطمه می خورید.

پیش بینی شغل شما: شاید یکی از کارفرمایان امروز به شما سخت بگیرد، ولی ناامید نشوید. دلیل نمی شود که در مورد خودتان بد فکر کنید. از این فرصت برای ارزشمند کردن خود استفاده کنید. به رئیس خود نشان دهید که می خواهید بهتر شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی عالی برای بودن با دیگران است، شاید به تعطیلات بروید، یا استراحت کنید و خوش بگذرانید. ولی میل وافر شما به تفریح و سرگرمی امروز بسیار شدید است. این یعنی شما به دنبال چیزی که می خواهید می روید، حتی اگر آن چیز، مکان خوبی در یک رستوران باشد.

پیش بینی روابط شما: حتماً باید نگاهتان را به سمت افق بالا ببرید و فقط به زمین جلوی پایتان خیره نشوید. یک رابطه صمیمی شخصی به خاطر شما در حال آسیب دیدن است. اگر هر دو درباره رابطه مشترک خود بیشتر حرف بزنید مسائل بهبود می یابد.

پیش بینی شغل شما: فرصت های کوچک پتانسیل تبدیل شدن به فرصت های بزرگ را دارند، تا وقتیکه شما بخواهید برای این تبدیل، متعهد باشید. ایده کوچکی را بگیرید و آن را بزرگ کنید.


 

فال روزانه متولدین بهمن

روابط عاشقانه پنهانی امسال قطعاً برای شما اتفاق می افتند. بسیاری از متولدین بهمن کمی موذی هستند. البته موذی از دیدگاه دیگران. بعضی از شما امروز برای رفاه و آسایش دیگران فداکاری می کنند.

پیش بینی روابط شما: امروز مسائل به بدترین حالت خود می رسند. اگر این مسئله را حل کنید و خجولانه از جنبه های دشوار آن نگذرید، همه چیز بهتر می شود. این همان چیزی است که بین شما تنش ایجاد کرده است. ولی اگر واقعاً بخواهید، حل کردن آن سخت نیست.

پیش بینی شغل شما: امروز محل کار خود را سازماندهی کنید. اگر در مکانی منظم و مرتب کار کنید، کارایی و بازده بیشتری خواهید داشت. نترسید و برای بهتر کردن محیط کاری خود وقت بگذارید.
فال روزانه متولدین اسفند

 

دوستی می تواند تبدیل به عشق شود و عشق می تواند تبدیل به دوستی شود. امروز اشتیاق زیادی به همه روابط نزدیک دارید، به خصوص گروه هایی که به آنها تعلق دارید. شاید هم کمی احساس تعصب کنید. همه ما گاهی این احساس را داریم.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات شدیدی نسبت به فرد نزدیکی دارید. شاید کمی وسواس شوید و نسبت به هر حرکت او که شامل شما نمی شود حسادت کنید. شاید باید کمی عقب نشینی کنید و کمی به او فضا بدهید. در غیر این صورت او را برای همیشه از دست می دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز سعی نکنید همه کارها را خودتان انجام دهید. امروز فرصت های بزرگی در مسیر شما قرار می گیرند. شانس های زیادی در مشارکت با همکاران برایتان فراهم می شود که برایتان بسیار سودآور خواهد بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2,652
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 7,687
  • بازدید سال : 33,499
  • بازدید کلی : 706,567
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com