loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 193 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

 

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Mehdi-Karimian-2.jpg

 

مهدی کریمیان پیرامون پیوستنش به تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بعد از ۳ سال قهرمانی در سپاهان و حضور در آسیا می‌خواستم به تیمی بروم که حداقل در آسیا حضور داشته باشد و فکر می‌کنم تراکتورسازی علاوه بر اینکه این ویژگی را دارد مانند سپاهان، استقلال و پرسپولیس جزو ۴ تیم برتر ایران است.
وی افزود: همانطور که به هواداران دوست داشتنی سپاهان قول داده بودم به استقلال و پرسپولیس که آنها دوست نداشتند نرفتم. من تا قبل از عقد قراردادم هیچگاه در مورد پیشنهاداتم با کسی صحبت نکردم زیرا قصد بازار گرمی نداشتم، من حداقل با ۷-۸ تیم بالای جدول به اضافه پرسپولیس که پارسال دوازدهم شد مذاکره کردم، با شخص آقای رویانیان و همچنین آقای فتح الله زاده مذاکره کردم اما در هر حال به این جمع بندی رسیدم که به تبریز بیایم.
هافبک فصل گذشته سپاهان با بیان اینکه از اصفهان رفتم اما هنوز دلم آنجاست خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواستم از اصفهان بروم تازه فهمیدم چقدر مرا دوست دارند، آنها مخصوصا در هنگام جدا شدن خیلی به من لطف داشتند.
کریمیان در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر سپاهانی‌ها پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را رد کردید اظهار داشت: شاید اگر اکنون من این حرف را بزنم بگویند او اصلا نمی‌توانست به استقلال و پرسپولیس برود اما من همان روز اول که از سپاهان جدا شده بودم گفتم به تیم‌هایی که سپاهانی‌ها دوست نداشته باشند نمی‌روم.
وی در خصوص رویارویی خود با سپاهانی‌ها در فصل بعد بیان داشت: من همان احساسی که وقتی با سپاهان برابر شاهین بوشهر قرار می‌گرفتم داشتم را در رویارویی با سپاهان هم خواهم داشت، اصلا روزهای خوبم را در اصفهان کنار هواداران سپاهان فراموش نمی‌کنم و به هر حال شاید مهدی کریمیان در این ۳ فصل زیاد گل نزد اما گل‌هایی زدم که خاطره انگیز بود و در قهرمانی سپاهان خیلی تاثیرگذار بود.
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه اکنون دیگر به تراکتورسازی آمده‌ام و سعی می‌کنم با تمام وجود در خدمت این تیم باشم تصریح کرد: ادای فوتبالیست‌هایی که برابر تیم سابقشان بازی نمی‌کنند را در نمی‌آورم زیرا فوتبال حرفه‌ای همین است که شاید باشگاهی بازیکنی را نخواهد و بازیکن به باشگاه دیگری برود.
کریمیان در خصوص بحث‌هایی که پس از جدا شدنش از اصفهان به گوش رسید مانند تشکیل دادن باند در سپاهان به همراه بنگر و حسینی گفت: اکنون دیگر بازیکن تراکتورسازی هستم و نباید و درست نیست که در مورد تیم دیگری صحبت کنم، به هر حال من سال‌های خیلی خوبی را در سپاهان داشته ام و نمی‌خواهم پل‌های پشت سر خودم را خراب کنم، فقط می‌توانم برای سپاهان آرزوی موفقیت کنم و از زحمات همه کسانی که که در این ۳ سال در سپاهان بوده‌اند تشکر کنم، حتی کسانی مثل آقای ساکت که از سپاهان رفتند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزویم این است که سپاهان را در فینال جام باشگاه‌های آسیا ببینم مخصوصا امسال که ما با زحمت بسیار تیم را تا این مرحله پیش بردیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,256
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,320
  • بازدید ماه : 6,289
  • بازدید سال : 32,101
  • بازدید کلی : 705,169
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com