loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 200 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که برای فصل آینده قراردادت را با سپاهان تمدید کنی...
چرا؟‌ مگر از رفتن حرفی زده بودم که کمتر کسی پیش‌بینی ماندنم را می‌کرد.
حرفی از رفتن نزده بودی ولی چون زمزمه بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال بود که در نهایت هم این اتفاق رخ داد فکرش را نمی‌کردیم سپاهان را به استقلال ترجیح بدهی.
من درست یک هفته پس از پایان مسابقات تصمیم به تمدید قراردادم گرفتم و آن زمان فقط زمزمه بازگشت امیرخان به استقلال شنیده می‌شد و هنوز حضور ایشان در این تیم قطعی نشده بود.
یعنی اگر همان زمان از حضور قلعه‌نویی در استقلال مطمئن بودی قراردادت را با سپاهان تمدید نمی‌کردی؟
درست است که به امیرخان ارادت خاصی دارم و استقلال هم تیم محبوبم است اما در کل تصمیمم ماندن در سپاهان بود و تحت هیچ شرایطی دوست نداشتم از این تیم جدا شوم.
چرا؟
چون با سپاهان به افتخارات زیادی رسیده‌ام و دنبال این هستم تا با این تیم قهرمانی در آسیا را هم تجربه کنم به همین دلیل هم تحت هیچ شرایطی دوست نداشتم از این تیم جدا شوم. برای استقلال و امیرخان آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئن هستم که این فصل روزهای خوبی در انتظار استقلال و امیرخان خواهد بود.
فکر نمی‌کنی در آینده از اینکه تصمیم به نرفتن به استقلال قلعه‌نویی را گرفتی پشیمان ‌شوی؟
همانطور که گفتم به امیرخان ارادت خاصی دارم اما در تیمی ماندم که طی سه فصل اخیر به قهرمانی رسیده است و بدون شک برای فصل آینده هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
ولی تیم‌تان برای فصل آینده بازیکنان زیادی را از دست داد. مهره‌های تاثیرگذاری مثل بنگر، حسینی، احمدی و...
اگر خاطرتان باشد فصل گذشته سپاهان نیمی از مهره‌هایش را از دست داد و خیلی‌ها روزهای بد و بحرانی را برای این تیم پیش‌بینی کرده بودند اما از آنجایی که سپاهان یک تیم کاملا حرفه‌ای و سازماندهی شده است، دیدید که با رفتن آن همه ستاره‌ هم آب از آب تکان نخورد و اگرچه در ابتدای فصل تا حدودی ضعف داشتیم اما رفته رفته به روزهای خوبمان بازگشتیم و توانستیم برای سومین سال پیاپی قهرمانی‌مان را تکرار کنیم. شک نکنید برای فصل آینده هم دچار مشکل نخواهیم شد و باز هم با نتایج خوبمان همه را شگفت‌زده خواهیم کرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,116
  • بازدید ماه : 1,116
  • بازدید سال : 47,321
  • بازدید کلی : 720,389
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com