loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 276 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

 

فال روزانه متولدین ماه فروردین

انتقادات و پیشنهادات دیگران را به راحتی نمی پذیرید، و حتی اگر در خلوت مطرح شوند باز هم چندان به مذاقتان خوش نمی آیند. امروز هم ممکن است انتقادی از سوی کسی مطرح شود، اگر حسن نیت او قبلاً به شما ثابت شده است پس به حرفش توجه کنید و مطمئن باشید که ارزش شنیدن دارد. در مسایل عاطفی به طور ناخودآگاه دوست دارید خودتان پیشقدم شوید، به طوری که اگر احساس کنید کسی خود را به شما تحمیل می کند خیلی زود فراری می شوید. اگر در حال حاضر با چنین کسی روبرو هستید، برای راندن او عجله نکنید و به خودتان و او فرصت دیگری بدهید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: ۶

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

هیچ چیز به اندازه بدقولی و سهل انگاری دیگران شما را آزار نمی دهد. اگر با کسی روبرو هستید که به قول ها و تعهداتی که پذیرفته عمل نمی کند، ارتباط خود را با او کم کنید چون دوستی با چنین کسی به ضررتان خواهد بود. همین طور ممکن است با افرادی پول پرست یا خسیس روبرو باشید که رفتارشان کاملاً با طبیعت سخاوتمند شما در تضاد است. ولی به هرحال تفاوت بین انسان ها انکار شدنی نیست و در بیاری از موارد تنها باید با آن کنار بیاییم. بیشتر مراقب سلامتی خود باشید، نکته دیگری که نباید فراموش کنید این است که بدن شما به خواب احتیاج دارد، از شب زنده داری بیش از حد بپرهیزید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: ۹

فال روزانه متولدین ماه خرداد

دیگران از شما انتظار دارند آرام تر و خونسردتر باشید و خشم خود را بیشتر کنترل کنید، اما شاید واقعا دست خودتان نباشد چون واقعاً نمی توانید حرف زور و غیرمنطقی را قبول کنید. از اینکه دیگران مشکلات خود را نزد شما بیاورند چندان خوشتان نمی آید، به همین خاطر شاید دیگران شما را فردی دلسوز و احساساتی ندانند. البته کسی وجود دارد که همیشه برایش وقت دارید و به مشکلاتش رسیدگی می کنید. توصیه می شود که اگر احساس می کنید کسی در زندگی خصوصیتان دخالت می کند با او برخورد کنید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما:۱

فال روزانه متولدین ماه تیر

از اینکه برایتان برنامه ریزی کنند، یا از طرف شما تصمیم بگیرند عصبانی می شوید. بهتر است مهارت نه گفتن را بیشتر تمرین کنید و در زندگی روزمره خود قاطعانه تر رفتار کنید. ولخرجی و اسراف اطرافیان شما را ناراحت می کند، چون شما فردی صرفه جو واقتصادی هستید. کسی در زندگی شما هست که می خواهد از بعضی احساسات و چیزهایی که در دلتان می گذرد باخبر شود. شما هیچ وقت تکلیف او را با خودتان روشن نکرده اید، بهتر است این بار به طور شفاف و قطعی با او صحبت کنید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: ۴

فال روزانه متولدین ماه مرداد

هیچ چیز به اندازه طفره رفتن شما را عصبی نمی کند، چون خودتان رک و بی پروا هستید و دوست دارید دیگران هم عقیده شان را صریح بیان کنند و همه چیز شفاف و بدون ابهام باشد. امروز وقتی در مکالمه با کسی دچار همین مشکل می شوید، نسنجیده چیزی را به زبان نیاورید که او را برنجاند. چون همیشه دوست دارید در مرکز توجه باشید، از اینکه کسی بیش از شما جلب توجه یا قدرت نمایی کند ناراحت می شوید. سعی کنید خصوصیات خوب دیگران را بپذیرید و به آنها هم فرصت ابرازوجود بدهید. منتظر یک نقطه عطف در موقعیت مالی خود باشید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: ۵

فال روزانه متولدین ماه شهریور

سکوت و تفکر را دوست دارید، به همین دلیل وقتی کسی با صحبت کردنش مزاحم شما می شود عصبانی می شوید (اگرچه عصبانیتتان را پنهان می کنید). دوست دارید اطرافیانتان از شلوغی و سروصدا خودداری کنند اما چه می شود کرد که آنها همیشه به فکر شما نیستند! کسی بدون اینکه نظر شما را بپرسد تصمیماتی را گرفته و شما از این بابت ناراحت هستید. حتماً قضیه را با او مطرح کنید تا دیگر این کار را تکرار نکند. یادتان باشد دیگران از دل ما خبر ندارند، پس باید دهان باز کنیم و خواسته های خود را قاطعانه بیان کنیم.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: ۳

فال روزانه متولدین ماه مهر

به محض اینکه احساس کنید کسی به شما دستور می دهد در مقابل او جبهه می گیرید. ولی فراموش نکنید بسیاری از اطرافیان شما واقعاً به فکرتان هستند و اگر نصیحتتان می کنند از سر دلسوزی و خیرخواهی است. از درآمدتان راضی نیستید، و همیشه احساس می کنید لیاقتتان بیشتر از این است. مطمئناً به زودی به هدفتان می رسید اما بهتر است مراقب مخارجتان باشید و برای همه کارها برنامه ریزی کنید. اگر کسی که دوستش داشته اید شما را ترک کرده و هنوز از این بابت رنج می برید، کاری کنید که حواستان را از این قضیه منحرف کند. خودتان را کاملاً مشغول نگه دارید تا فرصت فکر کردن به ناراحتی ها را نداشته باشید.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: ۲

فال روزانه متولدین ماه آبان

وقتی نشانه های افسردگی و خستگی را در اطرافیان مشاهده می کنید، تحت تاثیر قرار می گیرید و انرژی خود را از دست می دهید. به همین دلیل توصیه می شود با کسانی رفت و آمد داشته باشید که سرزنده و بشاش هستند و به شما انرژی مثبت می دهند. احساس روزمرگی احساسی است که به سراغ اکثر ما انسان ها می آید، اما همه چیز به خود ما بستگی دارد. شما هم می توانید در روند عادی زندگیتان تغییراتی ایجاد کنید و به فعالیت های بپردازید که حقیقتاً شادتان می کنند. رهایی از عادت های روزمره آسان نیست، اما ممکن است.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: ۸

فال روزانه متولدین ماه آذر

کسی درکارهای شما دخالت می کند. اینکه او قصد کمک دارد اصلا مهم نیست، مهم این است که دخالت دیگران شما را عصبی می کند. اما مراقب باشید با یک حرف یا رفتار آنی و عجولانه خاطر او را نرنجانید. درست است که ترجیح می دهید سرتان به کار خودتان باشد، اما باید بپذیرید که انسان به عنوان موجودی اجتماعی باید با دیگران تعامل کند، و خود را با محیط وفق بدهد. پس سعی کنید بیشتر با جریان آب همراه شوید. اگر مشکلی در زندگی شما وجود دارد که مدتی است فکرتان را پریشان کرده است، مطمئن باشید حل می شود و جای نگرانی نیست.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: ۸

فال روزانه متولدین ماه دی

شما رابطه ای را می پذیرید که در آن شما را آن طور که هستید بپذیرند، و از اینکه کسی سعی کند شما را عوض کند عصبی می شوید. در روابط عاطفی خود شاید به ظاهر بی احساس و سرد به نظر برسید، ولی در واقع قلبی مهربان و گرم دارید. امروز وقتی از کسی جدا می شوید به گرمی با او خداحافظی کنید و از زحماتش تشکر کنید. سعی کنید زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید و از اتلاف وقت بپرهیزید. کار امروز را به فردا نیندازید و هرچه زودتر به کارهای خود سر و سامان بدهید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما:۷

فال روزانه متولدین ماه بهمن

بعضی برخوردها شما اصلا قابل پیش بینی نیست، به طوری که وقتی باید عصبانی شوید ساکت می مانید و وقتی باید سکوت کنید، سر و صدا راه می اندازید. اگر در موضوعی با شکست مواجه شده اید، عصبی و آشفته نباشید و در عوض سعی کنید راهی برای آن پیدا کنید. اعضای خانواده خود را دوست دارید ولی نباید اجازه بدهید که دیگران شما را متعصب بدانند. نسبت به دیگران بدگمان و منفی نگر نباشید، مگر اینکه در مورد عدم حسن نیتشان مطمئن شوید. در شرف انجام کاری هستید که دیگران را چندان خوشحال نخواهد کرد. مراقب باشید.

عدد شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: ۱۲

فال روزانه متولدین ماه اسفند

اگر با مشکل یا بحرانی روبرو هستید، با آن انفعالی برخورد نکنید. اگرچه این جزئی از شخصیت های شماست، ولی مبارزه با آن غیرممکن نیست. پایبندی شما به قوانین و مقررات عامل اصلی موفقیتتان در محل کار است چون به راحتی اعتماد دیگران را جلب می کنید. اگر از اعضای خانواد دور هستید همین الان تلفن را بردارید و حالشان را بپرسید. کاری را به کسی سپرده اید که به خوبی از عهده اش بر خواهد آمد. یکی از دوستان مدت هاست که می خواهد با شما ملاقات کند، هرچه زودتر به دیدنش بروید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما:۱۱

اگر امروز روز تولدتان است

سالوادور دالی (نقاش و مجسمه ساز سورئالیست) هم متولد امروز است. شما از خلاقیت و قدرت تخیل بسیار بالایی برخوردار هستید. حتی ممکن است بعضی ها شما را غیرعادی بدانند، و بعضی اوقات حتی شما را جدی نگیرند. با این وجود شما بسیار بااستعداد هستید و خوشبختانه راه استفاده از این استعداد را می دانید. همچنین شخصیتی شاد و سرزنده دارید و دیگران را سرگرم می کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 948
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,012
  • بازدید ماه : 5,981
  • بازدید سال : 31,793
  • بازدید کلی : 704,861
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com