loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 233 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

 

http://3et.ir/up/2012/11/download11.jpg

 

فال روزچهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه فروردین

توصیه های عاشقانه : اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشكلات بین شما را حل كند.

توصیه های اقتصادی : امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به كاری بزن كه برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

 

فال روزچهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه اردیبهشت

توصیه های عاشقانه : حكایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تكرار می‌كنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

توصیه های اقتصادی : در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند كارها ناگهان تغییر خواهد كرد. این حوادث برعكس آن چیزی جریان دارد كه تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ كرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

 

فال روز4شنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه خرداد

توصیه های عاشقانه : موقعیتی پیش می‌آید كه تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی كنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

توصیه های اقتصادی : بعد از یك دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی كه این طوفان فرونشست می‌توان با ابتكار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش كرد.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه تیر

توصیه های عاشقانه : كسی برای تو دعا می‌كند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

توصیه های اجتماعی : اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنكه تو تصور می‌كردی، این شرایط تغییر خواهد كرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

توصیه های سلامتی : با كمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نكن كه عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌كند پس از آن برحذر باش.

توصیه های اقتصادی : یك بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌كند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه مرداد

توصیه های عاشقانه : پیغامی می‌رسد كه دوباره احساسات خفته تو را بیدار می‌كند. این موضوع این روزها فكر تو را به خود مشغول كرده. از خیر این قضیه بگذر چون اگر وارد این ماجرا شوی دچار ضرر و زیان می‌شوی.

توصیه های اجتماعی : هدیه‌ای از یك دوست می‌رسد كه تو را كاملا خوشحال خواهد كرد. حالا می‌توانی درك كنی كه زندگی فقط دنبال یك لقمه نان دویدن نیست.

توصیه های سلامتی : نباید با انجام كارهای نسنجیده خود را در معرض بیماری قرار دهی.

توصیه های اقتصادی : در زمینه كار باید تصمیم مهمی بگیری كه برای آینده شغلی‌ات تعیین كننده خواهد بود. كسی كه از عقل و منطق پیروی می‌كند هرگز پشیمان نمی‌شود.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه شهریور

توصیه های عاشقانه : مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلكه در برخورد با یك دوست یا همكار هم ممكن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

توصیه های اجتماعی : این روزها باید منتظر یك خبر و یا یك اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌كنی كه برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فكر هستی كه كار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

توصیه های سلامتی : بدن ما روزانه و تمام وقت برای حركت كردن طراحی شده. حركت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت كردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

توصیه های اقتصادی : سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یك شراكت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه مهر

توصیه های عاشقانه : سعی می‌كنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی كه لزومی به اینكار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

توصیه های اجتماعی : در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده كن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌كند.

توصیه های سلامتی : بعد از اینهمه كار و تلاش، كمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌كند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

توصیه های اقتصادی : روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه آبان

توصیه های عاشقانه : در مورد كسی سهل‌انگاری كردی و دل او شكسته است. باید منتظر دردسرهایی در آینده باشی چون این دل شكستن عواقب بدی برایت دارد.

توصیه های اجتماعی : همین روزها حرفهای امیدبخشی می‌شنوی و نظر و عقایدت در مورد یک امر خانوادگی و یا شغلی تغییر خواهد کرد. برای نتیجه‌گیری مثبت سعی کن دودلی و تردید را برای تصمیم گیری از خودت دور کنی.

توصیه های سلامتی : انجام ورزش یوگا می‌تواند اختلالات در سلامتی را كاهش دهد، از جمله در موارد بالا بودن فشار خون، بدخوابی، افسردگی، میگرن و مشكلات ناحیه گردن. همچنین می‌تواند انواعی از موجهای مغزی (امواج تتا) را افزایش دهد كه به خلاقیت مربوط می‌شود. شاید بد نباشه امتحان كنی!!

توصیه های اقتصادی : به زودی دچار ركود اقتصادی می‌شوی. از اسراف دوری كن و در نظر داشته باش كه بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان از نظر اقتصادی پیشرفت كرد.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه آذر

توصیه های عاشقانه : روابط خوب و مستحكم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل كرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت كن.

توصیه های اقتصادی : خود را با كارهای حاشیه‌ای فرسوده نكن. یك راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت كن و از آنها كمك بگیر.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه دی

توصیه های عاشقانه : باید كاری انجام دهی كه محبوبیت بیشتر شود. البته با كارهای كلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاكارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیكی داشته باشی.

توصیه های اقتصادی : بهترین روش این است كه با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و كمتر از آن است كه تو تسلیم شوی.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه بهمن

توصیه های عاشقانه : بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آینده اندیشید.

توصیه های اجتماعی : خبری خوشحال كننده می‌رسد كه برای تو غافلگیر كننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد كه هستند كسانی كه دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

توصیه های اقتصادی : با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش ركود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌كند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد كه به نفع تو خواهد بود.

 

فال روز چهارشنبه 22 آذر 1391 ویژه متولدین ماه اسفند

توصیه های عاشقانه : وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌كند كمتر می‌توان از او انتظار انجام كارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی كن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریكی نشوی.

توصیه های اقتصادی : یك تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنكه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,263
  • بازدید ماه : 1,263
  • بازدید سال : 47,468
  • بازدید کلی : 720,536
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com