loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 203 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

متولدین فروردین:شما ترس هایی دارید که مانع پیشرفتتان شده اند. دل را به دریا بزنید و خود را از این ترس ها رها کنید.

پیش بینی روابط شما: آیا حس می کنید که بین شما و دوستان و نزدیکان دیواری وجود دارد؟ حس می کنید آنها شما را درک نمی کنند؟ تنها کسی که می تواند این دیوار را بشکند خود شما هستید.
پیش بینی شغل شما: چیزی که برای چند روزی کار شما را با مشکل مواجه کرده بود رفع شده و می توانید همچون گذشته به کارتان ادامه دهید.

متولدین اردیبهشت:شاید بهتر باشد چند قدم عقب بروید و از دور به زندگیتان نگاه کنید. باید برای رسیدن به اهداف و روشن کردن بعضی چیزها تصمیمات مهمی بگیرید.

پیش بینی روابط شما: بد نیست اگر شما و کسی که دوستش دارید بیشتر تفریح کنید. این کار به شما کمک می کند تا به رابطه عاطفی خود روح تازه ای ببخشید.
پیش بینی شغل شما: در طول هفته های آینده کارها به جای پیشرفت پسرفت خواهند داشت ولی نگران نباشید چون این پسرفت موقتی است و مدتی بعد به پیشرفت های چشمگیری دست خواهید یافت.

متولدین خرداد:خود را از گذشته رها کنید تا بتوانید با خیال آسوده زمان حال را بسازید و به استقبال آینده بروید.

پیش بینی روابط شما: شما حرف هایی را بر زبان می رانید که به آنها اعتقاد ندارید. با این حال دیگران آنها را باور می کنند و مبنای قضاوت خود قرار می دهند پس به آنچه می گویید بیشتر دقت کنید.
پیش بینی شغل شما: امروز به نظر می رسد که همه چیز دچار رکود شده و هیچ چیز آن طور که می خواهید به جلو نمی رود. اما هنوز برای قضاوت زود است چون اتفاقات غیرمنتظره ای در راه هست.

متولدین تیر:بالاخره خواهید توانست خود را از بعضی افکار آزار دهنده نجات بدهید. با سعی و تلاش می توانید این حالت را برای مدتی طولانی حفظ کنید.

پیش بینی روابط شما: گاهی روابط مثل آهنربا هستند. وقتی کسی سعی می کند به شما نزدیک شود شما عقب نشینی می کنید. طبیعت انسان پیچیده است و قضاوت در مورد روابط انسانی آسان نیست.
پیش بینی شغل شما: ذهن شما امروز در حال استراحت است پس از این فرصت استفاده کنید و از چیزهایی که نیاز به تفکر زیاد دارند دوری کنید تا مغزتان آرامش لازم را به دست آورد.

متولدین مرداد:شما در حال ورود به مرحله ای هستید که با شک و گمان همراه است. هنوز نتوانسته اید تصمیم درستی بگیرید ولی در روزهای آینده بعضی اتفاقات به شما کمک می کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

پیش بینی روابط شما: دوست ندارید طرف مقابل را برنجانید به همین دلیل از کاری که می خواهید انجام دهید می گذرید. بهتر است موقعیت کنونی را به صورت گام به گام بررسی کنید تا راهی مطمئن برای رویارویی با آن بیابید.
پیش بینی شغل شما: اگر در مسیری که انتخاب کرده اید ناگهان به یک پیچ تند برخوردید و غافلگیر شدید، عصبانی یا آشفته نشوید. این تنها یک نشانه است که می گوید باید بیشتر مراقب باشید.

متولدین شهریور:هرچه به یک اتفاق مهم نزدیک می شوید هیجانتان بیشتر می شود اما هیجان به نوعی نگرانی آمیخته است.

پیش بینی روابط شما: امروز شهامت بیشتری دارید پس می توانید شجاعانه تر و بی پرواتر صحبت کنید. مراقب باشید طفره نروید و همه چیز را آنطور که هست بیان کنید.
پیش بینی شغل شما: چیزهایی که اخیرا شنیده اید و قصد انجامشان را دارید آنقدرها هم که دیگران می گویند خوب و عالی نیستند. الان زمان آن است که به عقب برگردید و همه چیز را یک بار دیگر مرور کنید.

 متولدین مهر
:امروز به این نتیجه می رسید که گاهی مزد کارهای خود را آنطور که باید و شاید دریافت نمی کنید. شاید آنقدرها که شما به دیگران لطف می کنید آنها در حقتان خوبی نمی کنند.


پیش بینی روابط شما: شما و یکی از نزدیکان قصد دارید با کمک و همفکری هم کاری را به انجام برسانیدد. این کار هیجان انگیز به بهترین نحو انجام خواهد شد.
پیش بینی شغل شما: هرگز موقعیت خود را با دوستانتان مقایسه نکنید. به جای مقایسه خود با آنها بر نقاط مثبت کارتان تمرکز کنید.

متولدین آبان
:افق های جدیدی را می بینید. شاید تغییراتی که تجربه کرده اید تکمیل نشده باشند پس باید همچنان منتظر بمانید.


پیش بینی روابط شما: اگر به دنبال عشق می گردید بدانید راه درستی را نرفته اید. وابستگی بیش از اندازه شما می تواند نتیجه عکس داشته باشد. بد نیست اگر به طرف مقابل آزادی بیشتری بدهید.
پیش بینی شغل شما: به شما ثابت شده است که چیزی که در موردش مطمئن بوده اید آنقدرها هم خوب و بی عیب و نقص نیست. بهتر است به عقب بروید و بعضی واقعیت ها را دوباره مرور کنید.

متولدین آذر:کمی عجله می کنید و می خواهید بعضی کارها هرچه زودتر انجام شوند. کمی صبر و بردباری به خرج بدهید.

پیش بینی روابط شما: نیازهای عاطفی و احساسی خود را پنهان می کنید که کار درستی نیست. کسی را بیابید که بتوانید به او اعتماد کنید. آنها باید بتوانند به بزرگترین رازهای زندگی شما گوش بدهند و آنها را در دل نگه دارند.
پیش بینی شغل شما: از دیگران عیب جویی نکنید و سعی کنید نقاط ضعف خودتان را کشف و برطرف کنید. اگر کسی درست می گوید حرفش را بپذیرید تا بتوانید از تجربیاتش بهره ببرید.

متولدین دی:هدیه ای را به کسی تقدیم کرده و او را حسابی خوشحال کرده اید. در سفری که داشته اید تجارب و ماجراهای هیجان انگیزی را داشته اید که به دفتر خاطراتتان خواهد پیوست.

پیش بینی روابط شما: کسی که دوستش دارید به نزدتان می آید و از شما می خواهد راه حلی را برای مشکلش ارائه بدهید. اگر او مصمم است کاری را انجام دهد به تصمیمش احترام بگذارید.
پیش بینی شغل شما: بعد از مدتی استراحت شروع دوباره سخت و دشوار است ولی به زودی همه چیز به روال عادی بر می گردد.

متولدین بهمن:احساس می کنید در بن بست گرفتار شده اید یا زندگیتان شدیدا دچار روزمرگی شده است. این تجربه بسیار ناخوشایند است به همین دلیل برای رهایی از آن تلاش می کنید.

پیش بینی روابط شما: از انرژی عاطفی مثبتی که در اطرافتان هست نهایت استفاده را ببرید. امروز زمانی مناسب برای برقراری مکالمات رک و صادقانه است.
پیش بینی شغل شما: امیدوار بودید در روند کارتان تغییری مثبت ایجاد شود یا در آزمونی پذیرفته شوید اما متاسفانه به این هدف نرسیده اید. یادتان باشد هنوز فرصت های زیادی دارید و ناامیدی بزرگترین دشمن شما است.

متولدین اسفند
:در شرف تصمیمی بزرگ هستید. دوراهی ای که رو بروی شما قرار دارد شما را آشفته کرده است. یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید و خیال خودتان را راحت کنید.


پیش بینی روابط شما: باید خدا را شکر کنید که اعضای خانواده اینقدر به فکرتان هستند و هرگز حمایت خود را از شما دریغ نمی کنند. حتما از آنها تشکر کنید و به آنها بفهمانید که قدردان خوبی هایشان هستید.
پیش بینی شغل شما: ممکن است ناگهان تصمیم بگیرید شغلتان را رها کنید و کار جدیدی را آغاز کنید. تصمیم با خود شما است ولی احتیاط را فراموش نکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 2,652
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 7,725
  • بازدید سال : 33,537
  • بازدید کلی : 706,605
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com