loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 161 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

 

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Ahmad-Jamshidian2.jpg

 

احمد جمشیدیان درباره وضعیت خود با سپاهان اظهار داشت: تا 2، 3 روز آینده شرایطم مشخص می شود. از قبل باشگاه گفته بود که تمرینات از 27 خرداد شروع می شود ولی با هیچ یک از بازیکنان تماس نگرفتند. به نظرم بازیکنان جدید و کسانی که تمدید کردند سر تمرین بروند ولی هنوز با 7، 8 بازیکن قدیمی مثل من، نویدکیا، ابراهیمی و پاپی قرارداد تمدید نشده است.

وی افزود: خبر تمدید نکردنم با سپاهان درست است اما جدایی ام هم صحت ندارم. من ایران نبودم که چنین حرفی بزنم. 3 هفته پیش با رحیمی و خوروش توافق ضمنی کردیم. ما 2 ساعت صحبت کردیم ولی حرف ما برای تمدید قرارداد فقط 2 دقیقه بود. کسی بودم که هیچ وقت در این سالها برای تمدید قرارداد مشکلی نداشتم. فکر می کنم باشگاه چون خیالش از تمدید قرارداد با ما راحت است، فعلا اولویت را به جذب بازیکن داده است.

هافبک سپاهان تصریح کرد: 6، 7 باشگاه برای مذاکره با من تماس گرفتند ولی به آنها گفتم اولویتم سپاهان است . حتی هیچ مذاکره ای با آنها نکردم. تکلیفم اول باید با باشگاه خودم مشخص شود تا بعد حرفی بزنم. دوست دارم در تیم خودم بمانم و تا آخر فوتبالم اصفهان باشم مگر این که باشگاه مرا نخواهد.

جمشیدیان در خصوص جدایی بنگر و حسینی گفت: حسینی و بنگر شرایط خوبی برایشان بود و رفتند. این 2 بازیکن خیلی برای تیم زحت کشیدند. بنگر در این 7، 8 سالی که در سپاهان بوده چندین قهرمانی آورده و یکی از پرافتخارترین بازیکنان این تیم است و فکر می کنم اسطوره باشد. حسینی هم در این 3 سال 3 قهرمانی آورده. الان که جدا شدند نباید به آنها بی غیرت بگوییم. ممکن است باشگاه حسینی و بنگرهای جدیدی پیدا کند.

وی با اشاره به جدایی رحمان احمدی نیز تاکید کرد: رحمان بهترین گلر فصل پیش بود. اگر می بینید پشت خط رحمتی مانده فقط به خاطر سابقه خوب مهدی در تیم ملی است وگرنه کسی شک ندارد که بهترین گلر فصل پیش بود. در خصوص جدایی رحمان هم فکر می کنم حق با باشگاه است. شاید فردا باشگاه مرا هم نخواهد. البته هنوز جدایی رحمان قطعی نشده و ما هم به عنوان بازیکن قدیمی این تیم سعی می کنیم با پادرمیانی احمدی را نگه داریم.

هافبک سپاهان در خصوص قرعه این تیم که با الاهلی باید بازی کند، گفت: قرعه آسانی نیست و ما به قوی ترین تیم خوردیم.الاهلی تیم باشخصیتی است. در اصفهان با این که به 3، 4 بازیکن اصلی خود استراحت داده بود، به سختی این تیم را بردیم. اگر بالا برویم ممکن است بازهم به یک تیم عربستانی دیگری به نام الاتحاد برخورد کنیم. بهتر بود با تیم های شرق آسیا همگروه می شدیم. شما در نظر بگیرید که ما باید آخر تابستان در گرمای عربستان با الاهلی بازی کنیم. سپاهان باید در اصفهان کار را تمام کند تا در عربستان به مشکل نخورد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,221
  • بازدید ماه : 1,221
  • بازدید سال : 47,426
  • بازدید کلی : 720,494
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com