loading...
موضوعات متنوع و جالب
آخرین ارسال های انجمن
unknown بازدید : 184 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

 

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Farshid-Talebi.jpg

 

فرشید طالبی درباره عقد قرارداد با سپاهان اظهار داشت: چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم اما ترجیح دادم سپاهان را انتخاب کنم. نشست‌های خوبی با رحیمی مدیرعامل سپاهان داشتم و امروز هم با هم به توافق کامل رسیدیم و قراردادم را منعقد کردم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند سال است در اصفهان بازی می‌کنم و در این شهر جا افتاده‌ام و البته می‌خواستم در تیمی بازی کنم که در هر 3 جام مدعی باشد، سپاهان را برگزیدم. در ذوب‌آهن که بودم تا فینال لیگ قهرمانان یش رفتیم اما در گرفتم جام قهرمانی ناکام ماندیم؛ حالا با سپاهان به دنبال رسیدن به قهرمانی در آسیا هستم و امیدوارم در این راه موفق باشیم.

طالبی در خصوص اینکه از استقلال هم پیشنهاد داشته، افزود: هیچ تماسی از مسئولین استقلال با من گرفته نشد. اکنون بازیکن سپاهان هستم و نمی‌خواهم به این چیزها فکر کنم.

مدافع سپاهان در خاتمه افزود: در ذوب‌آهن دوران خوب و موفقی داشتم، فراموش نمی‌کنم که با ذوب‌آهن به خیلی چیزها رسیدم اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که دوست ندارم به آنها اشاره کنم مجبور شدم از این تیم جدا شوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام به وبلاگ من خوش آمدیدن امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کرده باشید و هر جا که هستید سالم و سلامت باشید منتظر نظرات شما جهت بهبود وبلاگ هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چطور می باشد ؟
    تیم مورد علاقه شما کدام است ؟
    Page Rank
    اوقات شرعی شهرستان بم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1349
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,622
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,686
  • بازدید ماه : 7,655
  • بازدید سال : 33,467
  • بازدید کلی : 706,535
  • مدیر سایت
    Yahoo Status by RoozGozar.com